Annulatie en wijziging
Kan ik mijn bestelling nog annuleren na de bevestiging?
Ik heb bevestigd, maar nog niet betaald
Een bestelling wordt pas definitief geplaatst van zodra je de betaling hebt uitgevoerd en de gelden op onze rekening staan.
Op dit moment hebben we dan ook nog geen gegevens omtrent je bestelling ontvangen en kan je zelf de bestelling annuleren door het winkelmandje af te sluiten of leeg te maken.
Ik heb bevestigd en betaald
Van zodra je betaling afgerond is en de gelden op onze rekening staan, wordt je bestelling bij ons geplaatst. Je bestelling kan nu enkel nog door ALL-SELLING customer service geannuleerd worden. Je kan hen contacteren via all-selling@telenet.be.
Let wel: van zodra je pakket verzonden is kunnen wij geen annulatie meer uitvoeren.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na de bevestiging?
Ik heb bevestigd, maar nog niet betaald
Een bestelling wordt pas definitief geplaatst van zodra je de betaling afrondt en de gelden op onze rekening staan. Op dit moment hebben we dan ook nog geen gegevens omtrent je bestelling ontvangen en kan je zelf de bestelling annuleren door het winkelmandje af te sluiten of leeg te maken.
Ik heb bevestigd en betaald
Van zodra je betaling afgerond is en de gelden op onze rekening staan, wordt je bestelling bij ons geplaatst. Je bestelling kan nu enkel nog door ALL-SELLING customer service geannuleerd worden. Je kan hen contacteren via all-selling@telenet.be
Let wel: van zodra je pakket verzonden is kunnen wij geen annulatie meer uitvoeren.
Mijn bestelling werd geannuleerd door ALL-SELLING. Waarom?
Wij bieden onze producten aan op onze website tot uitputting van voorraad. Vooral bij afgeprijsde producten kan het helaas gebeuren dat artikelen zijn uitverkocht en dat wij je bestelling daarom moeten annuleren. Als binnen het kwartier meerdere klanten hetzelfde product in het winkelmandje plaatsen, wordt het product geleverd aan degene die de bestelling als eerste heeft geplaatst en de betaling heeft uitgevoerd.
De kans dat een artikel is uitverkocht, wordt groter als de periode tussen het plaatsen in het boodschappenmandje en "bestelling versturen en betalen” groter wordt. Helaas kunnen wij je pas bij het verwerken in het magazijn precies meedelen of het bestelde product ook werkelijk kan worden geleverd. Wanneer een product niet meer in voorraad is, informeren wij je zo snel mogelijk. Je zal binnen een termijn van 14 dagen worden terugbetaald.
ALL-SELLING kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade die zou voortkomen uit het niet voorradig zijn van een product.
Ik heb na het lezen van deze vragen nog steeds een onbeantwoorde vraag. Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kan onze customer service afdeling bereiken via all-selling@telenet.be.