Bestellen

> Klantenservice > Bestellen >

Hoe plaats ik een bestelling?

Hoe plaats ik een product in mijn winkelkar?
Heb je een keuze kunnen maken? Mooi! Klik op de productpagina het juiste toestel aan en voeg het aantal toe. Daarna kan u op het winkelkar klikken en wordt dit artikel aan uw winkelkar toegevoegd.

Hoe kan ik me inloggen?
Klik rechts bovenaan op de pagina op ‘Account / Aanmelden’. Hier kan je je aanmelden met je e-mailadres en wachtwoord. Indien je je wachtwoord bent vergeten, kan je via ‘Uw paswoord vergeten?’ een nieuw wachtwoord aanvragen. Er wordt automatisch een link verstuurd naar je e-mailadres. Wanneer je op de link klikt, word je omgeleid naar een pagina op onze website. Hier kan je een nieuw wachtwoord invullen en bevestigen. Er verschijnt dan 'je wachtwoord werd succesvol gewijzigd' en zo kom je weer terecht op de homepagina van onze site.

Hoe kan ik snel een artikel zoeken?
Je kan kiezen om het artikel op te zoeken in de zoekbalk rechts bovenaan de website. Daar kan je zoeken op artikelnaam, merk of productcode.


Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Betalingen kunnen enkel via een klassieke overschrijving plaatsvinden.

 

 

Stockinformatie & prijzen

Is een artikel op voorraad?
Is het artikel bestelbaar online? Dan is het in principe op voorraad binnen ALL-SELLING of bij onze leveranciers.
We streven er naar om correcte gegevens te verstrekken over de voorraad en de leveringstermijnen van onze producten. Hoewel dit zelden voorkomt bij reguliere producten, kunnen er in drukke periodes toch minieme verschillen zijn tussen het reële en het opgegeven aantal producten in voorraad. Dat kan een invloed hebben op de leveringstermijnen en in het slechtste geval kan dat leiden tot de annulatie van één of meerdere producten in je bestelling.

Wat is de levertermijn van een product?
De leveringstermijn gaat in na ontvangst betaling en bedraagt in de meeste gevallen 2 à 4 werkdagen.

De levertermijn is verstreken en ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Als een product niet binnen de vooropgestelde termijn kan geleverd worden, is het onze gewoonte om onze klanten te informeren over de eventuele verwachte vertraging en om hen het tijdstip mee te delen waarop de producten vermoedelijk geleverd zullen worden. We streven ernaar om vertragingen zoveel mogelijk te beperken.
Neem gerust contact op met onze customer service via all-selling@telenet.be om meer info te vragen over de levering van je bestelling.

Is de prijs op de website inclusief BTW en eventueel recupel bijdrage?
Alle prijzen zijn in euro, inclusief BTW en recupel bijdrage voor elektronische apparatuur. Alle prijzen kunnen zonder voorafgaande mededeling gewijzigd worden.

Hoe kan ik mijn korting verzilveren?
Als je klaar bent met shoppen ga je naar ‘mijn winkelmandje’. Daar klik je op ‘promotiecode gebruiken’. Vul daar je voordeelcode in. Het bedrag wordt afgetrokken van je totaalbedrag. Als je beslist om de bestelling niet af te ronden, vergeet dan niet om de kortingcode uit je winkelmandje te verwijderen door op het kruisje te klikken. Zo kan je die later nog gebruiken.
Helaas kan je de promotiecodes niet gebruiken voor gesoldeerde producten. De kortingen die we aanbieden gelden niet voor producten in de outlet omdat we hierop reeds een prijskorting geven.

 

 

Verzendkosten

Zijn er verzendkosten om mijn pakket te laten leveren in België?

Alle bestellingen binnen België worden gratis geleverd vanaf € 50. Voor bestellingen onder € 50 worden er transportkosten aangerekend. Alle verzendkosten kunnen zonder voorafgaande mededeling gewijzigd worden.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland, Luxenburg, Duitsland en Frankrijk?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het toestel en zijn op te vragen per mail all-selling@telenet.be

 

 

Annulatie en wijziging

Kan ik mijn bestelling nog annuleren na de bevestiging?
Ik heb bevestigd, maar nog niet betaald
Een bestelling wordt pas definitief geplaatst van zodra je de betaling hebt uitgevoerd en de gelden op onze rekening staan.
Op dit moment hebben we dan ook nog geen gegevens omtrent je bestelling ontvangen en kan je zelf de bestelling annuleren door het winkelmandje af te sluiten of leeg te maken.

Ik heb bevestigd en betaald

Van zodra je betaling afgerond is en de gelden op onze rekening staan, wordt je bestelling bij ons geplaatst. Je bestelling kan nu enkel nog door ALL-SELLING customer service geannuleerd worden. Je kan hen contacteren via all-selling@telenet.be.

Let wel: van zodra je pakket verzonden is kunnen wij geen annulatie meer uitvoeren.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na de bevestiging?
Ik heb bevestigd, maar nog niet betaald
Een bestelling wordt pas definitief geplaatst van zodra je de betaling afrondt en de gelden op onze rekening staan. Op dit moment hebben we dan ook nog geen gegevens omtrent je bestelling ontvangen en kan je zelf de bestelling annuleren door het winkelmandje af te sluiten of leeg te maken.

Ik heb bevestigd en betaald
Van zodra je betaling afgerond is en de gelden op onze rekening staan, wordt je bestelling bij ons geplaatst. Je bestelling kan nu enkel nog door ALL-SELLING customer service geannuleerd worden. Je kan hen contacteren via all-selling@telenet.be

Let wel: van zodra je pakket verzonden is kunnen wij geen annulatie meer uitvoeren.

Mijn bestelling werd geannuleerd door ALL-SELLING. Waarom?
Wij bieden onze producten aan op onze website tot uitputting van voorraad. Vooral bij afgeprijsde producten kan het helaas gebeuren dat artikelen zijn uitverkocht en dat wij je bestelling daarom moeten annuleren. Als binnen het kwartier meerdere klanten hetzelfde product in het winkelmandje plaatsen, wordt het product geleverd aan degene die de bestelling als eerste heeft geplaatst en de betaling heeft uitgevoerd.
De kans dat een artikel is uitverkocht, wordt groter als de periode tussen het plaatsen in het boodschappenmandje en "bestelling versturen en betalen” groter wordt. Helaas kunnen wij je pas bij het verwerken in het magazijn precies meedelen of het bestelde product ook werkelijk kan worden geleverd. Wanneer een product niet meer in voorraad is, informeren wij je zo snel mogelijk. Je zal binnen een termijn van 14 dagen worden terugbetaald.
ALL-SELLING kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade die zou voortkomen uit het niet voorradig zijn van een product.

Ik heb na het lezen van deze vragen nog steeds een onbeantwoorde vraag. Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kan onze customer service afdeling bereiken via all-selling@telenet.be.

 

verkoopt met advies en service


Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Deze website maakt gebruik
van cookies om uw
gebruikservaring te verbeteren.