Levering

> Klantenservice > Levering >

Leveringsmogelijkheden

Wat als ik niet thuis ben op het moment van de levering?
Binnen België zal, indien niemand aanwezig is, de koerier een briefje achterlaten met een code. De eerstvolgende werkdag zal het pakket opnieuw worden aangeboden.

Kan ik een tijdstip opgeven voor de levering?
Dit is helaas niet mogelijk. De postbode of koerier zal zich aanmelden tijdens de werkuren, maar kan geen exact tijdstip aan ons doorgeven. Deze zijn immers afhankelijk van de eventuele verkeershinder en andere omstandigheden die een invloed hebben op het leverschema. Van dit leverschema kunnen wij in geen enkel geval op de hoogte gesteld worden door de koerierdienst.

 

 

Leveringsinformatie

Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik artikelen met een verschillende levertermijn bestelde?
Omdat we bij ALL-SELLING graag rekening houden met het milieu proberen we zo weinig mogelijk aparte verpakkingen te verzenden. Als je in één bestelling producten plaatst met verschillende levertermijnen zal je pakket dan ook in totaliteit verzonden worden volgens de langste levertermijn. Tenzij er een artikel vertraging oploopt, dan versturen we al een deel van de bestelling. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging dat we het ontbrekende product(en) nog nasturen.

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat nu?
Indien je een product in beschadigde staat hebt ontvangen, breng ons dan eerst op de hoogte hiervan en dit binnen de 3 dagen na ontvangst van het artikel. Je kan ons contacteren via all-selling@telenet.be. We bekijken hoe we een oplossing kunnen bieden.

 

 

verkoopt met advies en service


Deze website wil gebruik maken van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Gelieve aan te geven of u deze cookies al dan niet wenst te aanvaarden.
Meer informatie