Hoe kan ik een ontvangen product retourneren?
Conform de wet van 14 juli 1991 heb je het recht om je online bestelling, binnen 14 kalenderdagen na ontvangst te retourneren. Dit kan op twee verschillende manieren.
1. Uiteraard ben je steeds welkom in ons magazijn. Ter plaatse kan je het product gratis inleveren en daar de terugbetaling ontvangen.
2. Een andere mogelijkheid is het product retour zenden naar het kantoor van ALL-SELLING via post. In dit geval zijn de retourkosten voor jou, deze worden niet terugbetaald.
Vul de retournota steeds volledig in en voeg het samen met je aankoopbewijs toe aan het retourpakket. De retournota werd bij je levering ingesloten. Vergeet je rekeningnummer (IBAN-rekeningnummer en BIC-code) niet in te vullen.
Het retouradres:
DDMC bvba – afdeling ALL-SELLING dienst retour
Paul Wielemansstraat 7A
8570 Vichte
België
Opgelet: deze retourvoorwaarden en bovenstaand adres gelden enkel voor producten die zijn aangekocht in de webshop. Wij nemen enkel producten retour die nog in de originele staat en dus ongebruikt zijn. DDMC bvba kan een retour weigeren indien de producten door de klant gebruikt of beschadigd werden.
Worden mijn retourkosten ook vergoed?
Normaliter worden de kosten voor het retour sturen van een pakket niet vergoed. De retourkosten worden door ALL-SELLING uitsluitend vergoed indien je een ander product ontving dan je bestelde of het product beschadigd toekwam.
Let op: ALL-SELLING kan een retour weigeren indien de producten door de klant beschadigd werden.
Hoe weet ik of mijn retourzending goed is aangekomen?
Van zodra je retourpakket bij ALL-SELLING verwerkt wordt, ontvang je een bevestiging per e-mail. De verwerking wordt steeds binnen de week na ontvangst uitgevoerd. Als je gekozen hebt voor een terugbetaling, zal deze zo snel mogelijk uitgevoerd worden. Als je gekozen hebt voor een omruiling van je product, zal je hierover ook zo snel mogelijk bericht ontvangen.
Ik heb mijn retourbevestiging via mail ontvangen en heb 10 dagen later nog geen terugbetaling ontvangen. Wat nu?
Als je 10 dagen na de retourbevestiging nog niets ontvangen hebt, kan je ons contacteren via all-selling@telenet.be. Wij zoeken dan zo snel mogelijk uit waarom je de overschrijving nog niet ontvangen hebt.
Zijn er producten die ik niet kan retourneren?
Je kan alle producten aangekocht via de webshop retourneren maar dit dient ons wel te bereiken binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst bij koper.